top of page

【肥妹小編被治療的日子】前奏篇

多謝各位支持,所以小編要找數啦。

話說小編其實應該由六歲之後都無瘦過,咁又唔係超哂標嘅 #我估... 是關媽媽煮餸實在太好食,豉油雞、蜜汁煎雞翼呀、魷魚肉餅... 其實蒸個水蛋都覺得好好食... 其實唔係佢D野太肥,而係自小教落唔好浪費食物,所以係一定會食哂檯上嘅野。而因為媽媽係個知慳識儉嘅人又怕我地食唔夠,通常買多D就會平D,所以每餐款式同份量都幾多下。#仲有佢D湯都好好飲

日積月累之下,愈來愈肥,經常徘徊係150-160磅,小編並唔係無做運動嘅人,打泰拳呀、跑步呀、行山呀等等我都成日做,但唔知點解下半身、四肢都係勁多肉... 有次同呀媽去沙X王食野,如果大家有去開就會知道有個好似水桶咁嘅位,坐左入去基本上係睇唔到下半身,呀媽講笑咁話:呀妹,第日您去相睇要揀呢個位,因為您坐底唔起身,人地會覺得您好Fit,唔知您原來咁巨... #唉

之後,可能工作壓力,有一年我連運動都無心機做,個人頹哂咁,仲要條腰肌肉唔個點解發炎,結果就再肥D。後來,我決定辭職希望抽多D時間做多D有意義嘅野,同陪屋企人,因為長時間都係屋企工作,而且壓力比之前大減,依家應該係我人生最高嘅磅數...175磅

【點解會去揀中大果營養研究中心呢?】小編係讀緊應用心理學碩士,有堂課係講Eating Disorder,即係厭食/暴飲暴食,Professor 係堂上播左條片,係TBB拍嘅星期x檔案,入邊條片有兩個主角,一個係中年男人,超哂標果隻,就跟中大營養果邊減肥,另一個係做茶餐廳廿幾歲嘅女仔,就跟左一間減肥公司減... 結果係中年男人減左半年,佢係輕鬆地減,同埋好明顯係健康的Fit,Fit到連佢老婆都跟埋去一起減。反觀,廿幾歲嘅女仔減得好痛苦,日日好似被迫咁... #小編好努力搵緊段片希望Share到俾大家睇

其實我只係想健康的減,因為我知道亂咁減,係會影響情緒,長期餓住心情都會燥D啦。

【決定去見營養師】

唔知係咪整定呢?本身我預左要排期,點知呢我打去Book 嘅時候,個接線姐姐話有個Patient改左期,我即日下午有得見 #正呀 咁梗係即去啦

去到時呢,首先Reception姐姐 (其實可能係妹妹) 叫我填左份Form,係關於我日常飲食同病歷記錄,然後佢就安排我量高磅重,量血壓,Check 脂肪比例...

我身高係163cm, 體重係175磅...脂肪竟然有成39.5% #OMG 正常嘅人脂肪比例係應該少於24%... 我足足超標左15.5% #無眼睇啦...

做好哂呢D程序後就見營養師 #佢好Nice同好有耐心解釋我嘅情況,包括超哂標果D野啦... 另外,佢仲幫我度腰圍,Well,都係超左正常人嘅情況...唔係, 係超左一個正常男人嘅腰圍尺寸...

#touchwood 好彩都有樣野係好靚,就係我D血壓 #感恩感恩

營養師好詳細咁教我點去飲食,同了解我平時飲食嘅問題...


bottom of page